بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


دکترفتح الله زاده:مدیرعاملی پرسپولیس به من پیشنهاد شد.
وی در پاسخ به اینکه آیا بدترین خاطره اش از دربی بازی برگشت فصل گذشته است که استقلال در حالیکه دو بر صفر جلو بود ،به پرسپولیس 10 نفره ،3 بر 2 باخت گفت:نه،من فکرمی کنم خدا در آن بازی ما را ادب کرد.یعنی پس از اینکه دو گل پیش افتادیم،خیلی از خود بیخود شدیم و دیگر بازی را رها کردیم.شاید خود من هم اگر جای کادر فنی و بازیکنان بودم،این اتفاق برایم می افتاد اما به هر حال اعتقاد دارم خدا در آن بازی ما را ادب کرد.ضمن اینکه پس از بردن 4 باره دربی،اصلا دوست نداشتم ما آن بازی را ببریم!این را از ته دل می گویم.دوست داشتم بازی مساوی شود چون اگر برای بار پنجم ما می بردیم،دیگر چیزی از حریف باقی نمی ماند و این خیلی بد بود.شاید دیگر برای رقابت های آتی،دیگر رقابتی به وجود نمی آمد.
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اظهارنظر چندی قبل خود که گفته بود در دربی رفت فصل 79_78 ،اتفاقاتی در بین دو نیمه بازی رخ داد که مسابقه مساوی تمام شد اظهار داشت:الان چون سالها از آن زمان گذشته است من قضیه را کمی باز می کنم.واقعیت این است در آن بازی،داور در نیمه نخست دو بازیکن حریف را اخراج کرد و همه گفتند در نیمه دوم استقلال چند گل می زند و حتی شاید بتواند آن 6 گل سالها قبل را جبران کند.آن روز من برای اولین بارنگرانی و استرس را در نگاه علی آقای پروین دیدم و این را هم دیدم که مهندس فائقی به ایشان نگاهی کرد و خواست با همان نگاهش او را آرام کند. 
وی تاکید کرد:به هر حال اینجا بود که در پایان نیمه نخست فضای رختکن استقلال،فضای خاصی شد.همه به هم نگاه می کردند که قرار است در نیمه دوم چه اتفاقی بیفتد .بازیکنان استقلال هم رابطه نزدیکی با مهندس فائقی داشتند و انگار به آنها الهام شده بود که باید در نیمه دوم ملایم تر بازی کنند .هرچند به خود من هم گفته شد که اگر می شود در نیمه دوم استقلال آرام تر بازی کند. پس از بازی هم دوستان ما می گفتند در نیمه دوم ،تمام صحنه های مشکوک به نفع پرسپولیس سوت زده شد تا مسابقه صفر بر صفر تمام شود.من نمی دانم آن زمان در چه مقطع کشور قرار داشتیم که پذیرفتم بازی به آن شکل تمام شود اما قطعا اگر الان بود جور دیگری رفتار می کردم و مثلا می گفتم بازی می تواند یک بر صفر به نفع استقلال تمام شود تا اتفاق بدی نیفتد.البته این را بگویم این اتفاق هرگز در آینده و پس از آن تکرار نشد و هرگز در هیچ یک از بازی های دربی یا مسابقات دیگر به ما توصیه ای نشد و هرچه بود داخل میدان رخ داد.در واقع آن بازی یک استثنا بود. 
فتح الله زاده درباره دیدگاهش نسبت به پرسپولیس گفت:به پرسپولیس و هوادارانش ارادت ویژه ای دارم و معتقدم این تیم در کنار استقلال می تواند پایه موفقیت فوتبال ملی را بگذارد.ما باید به پرسپولیس و استقلال کمک کنیم تا بالا بروند نه اینکه آنها را پایین بیاوریم تا بقیه تیم ها به آن برسند.یک خاطره جالب دیگر هم دارم که فکر می کنم به حدود 7 سال پیش برمی گردد.هنگامیکه مهندس مهرعلیزاده،رییس وقت سازمان تربیت بدنی من را صدا زد و گفت با دوستان پرسپولیسی صحبت کردیم شما را برای مدیرعاملی پیشنهاد دادند.شوکه شدم.گفتم مهندس جان،دوستان خیلی لطف داشتند و من هم برایم حضور در باشگاه مردمی پرسپولیس افتخار است اما از آنجا که اول استقلالی هستم و بعد اینکه رابطه احساسی و نزدیکی میان من و طرفداران آبی وجود دارد،تقاضا دارم بنده را از این مساله معاف کنید.قطعا افراد مدیر و مدبر زیادی برای این سمت وجود دارند. 
وی افزود:هواداران پرسپولیس هم در سالهای دور نسبت به من لطف داشتند.یادم هست در مقطعی،عابدینی مدیرعامل پرسپولیس بود و من مدیر عامل استقلال. روزی نبود که در رسانه ها بین من و ایشان کری خوانی نسبت به یکدیگر منتشر نشود.یعنی صبح تا شب بین ما کری بود.به هر حال من هم جوانتر بودم و جویای نام اما خدا می داند هرگز این بحث های رسانه ای به بی احترامی نسبت به هم کشیده نمی شد.هم هوادار استقلال،به مدیرعامل پرسپولیس احترام می گذاشت و هم هوادار پرسپولیس به ما.بحث بود اما احترام هم بود.یادم هست پیش از اینکه یکی از دربی ها آغاز شود،مهندس عابدینی که کنار من در جایگاه ویژه نشسته بود گفت فلانی بازی را بردید!گفتم هنوز مسابقه شروع نشده،شما می گویید ما بردیم؟گفت یادته در این هفته ها چقدر تلاش کردی که روبروی جایگاه بین طرفداران به صورت مساوی تقسیم شود؟روبرو را نگاه کن،طرفداران استقلال و پرسپولیس مساوی هستند
.
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به پرسشی درباره بهترین خاطره اش از دربی عنوان کرد:خاطرات زیاد است.فکر می کنم همین روند بردن 4 دربی متوالی مهم ترین آنهاست. 
فتح الله زاده درباره لقب سوبله چوبله به پرویز مظلومی گفت:بالاخره برد در فوتبال مال مربی است و این لقب هم مبارک پرویز خان باشد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 22 / 10 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,فتح الله زاده,دربی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com